Contact Coface Romania

Inaintati o plangere

Detalii despre companie

Inaintati o plangere
 
Chiar daca depunem toate eforturile posibile, stim ca lucrurile pot merge intr-o directie gresita.
Astfel ca, daca sunteti nemultumit de vreun aspect al serviciilor noastre, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.
 
Cum?
Puteti utiliza formularul nostru online. De asemenea, puteti sa ne contactati si prin e-mail (complaint.romania@coface.com); uneori fiind mai usor sa tastati un mesaj rapid.
Va rugam sa va asigurati ca descrieti intocmai nemultumirea dumneavoastra, asteptarile pe care le aveti de la noi, numele si adresa dumneavoastra de contact si detaliile contractuale (numerele politei si referintele).
 
Angajamentele noastre
După ce ați depus plângerea, vom face tot posibilul pentru a rezolva problema imediat. Dacă avem nevoie de mai mult timp pentru a cerceta, vom:
- Confirma primirea reclamatiei dumneavoastra
- Furniza un numar de referinta
- Transmite un raspuns final in cel mai scurt timp posibil
 
În cazul în care nu sunteți mulțumit de răspunsul furnizat de noi sau nu ați primit niciun răspuns din partea noastra, puteți contacta mediatorul la adresa de e-mail mediator@coface.com.
Mediatorul va raspunde solicitarii dvs. prin e-mail în termen de 60 de zile de la primirea acesteia.
 
De asemenea, daca doriti sa inaintati o petitie catre ASF, puteti accesa urmatorul LINK.
 

Formular de plangere

*: Informatii obligatorii
______________________________________
  • Romanian
  • English