Coface plaseaza transformarea digitala in centrul strategiei sale, prin lansarea noului portal al clientilor
Noul portal al clientilor Coface si instrumentul de management al contractelor de asigurare de credit online, CofaNet Essentials, a fost reactualizat complet si este lansat oficial. Odata cu noile solutii, clientii vor beneficia de caracteristici inovatoare, acces unic, continut personalizat, ergonomii avansate, vizualizarea rezultatelor in timp real si comunicari mai usoare.
Digitalizarea: baza fundamentala a experientei clientului
Portalul clientilor a fost imbunatatit cu noi caracteristici pentru a imbogati experienta utilizatorului si pentru a asigura o navigare usoara. Aceste caracteristici includ accesul catre toate interfetele web Coface, informatii economice si strategice adaptate in functie de activitatea clientului, biblioteca documentelor cu privire la produse si instrumente, tutoriale si intrebari frecvente - precum si o comunicare mai usoara, mai precisa cu echipa comerciala.
Cea de-a doua serie de transformari majore are legatura cu CofaNet Essentials - instrumentul de management al contractelor de asigurare de credit online ale Coface. CofaNet Essentials a fost optimizat intr-un mod ergonomic pentru folosirea optimizata cu ajutorul instrumentelor mobile. Ecranele sunt imbogatite cu un motor de cautare dinamic si cu meniuri extinse.
Inca din 2012, Coface a facilitat relatiile cu clientii prin introducerea unor instrumente si produse digitale inovatoare. Acestea includ CofaMove (o aplicatie mobila de „tranzactie” care permite clientilor sa isi gestioneze portofoliul in timp real), EasyLiner (un portal pentru vanzarile digitalizate pentru IMM-uri) si CofaServe (un instrument care integreaza caracteristicile Coface in bazele de date ale clientului, pentru o reactivitate mai buna).
Serviciul pentru clienti si transformarea digitala sunt bazele esentiale ale strategiei Coface
Lansarea noului portal al clientilor este in linie cu prioritatile planurilor sale strategiceFit to Win, care include optimizarea serviciului pentru clienti si eficienta operationala. Transformarea digitala si nou portal raspund nevoilor utilizatorilor de a economisi timp si de a optimiza managementul contractelor.
Portalul clienților
Inovarea în acțiuni
1. Un singur acces la toate «interfetele de oferta», fara a introduce din nou datele de autentificare.
Continut adaptat conform dimensiunii societatii, domeniului de activitate si tarii.
2. Biblioteca Electronica ce cuprinde instrumentele IT, manuale de utilizare, tutoriale si intrebari frecvente.
3. Noutati cu privire la produsele si instrumentele IT.
4. Publicatii economice si corporative
5. Comunicarea mai usoara si mai precisa cu societatea Coface.
Contact
Diana OROS
Marketing and Communications Specialist
Sos. Pipera 42, Et. 6 - 020112
Sector 2 - Bucuresti
ROMANIA
T: +40 37 46 70 886
Email: diana.oros@coface.com