La fel ca în cazul serviciilor noastre de gestionare a riscurilor comerciale, soluțiile noastre digitale sprijină clienții și partenerii noștri în transformarea afacerilor lor. Conectivitate, AI generativ, design UX/UI: expertul nostru în dezvoltarea și arhitectura soluțiilor împărtășește experiența sa cu privire la valoarea adăugată a datelor și la impactul noilor tehnologii asupra soluțiilor concepute de Coface.
Data & Tech pentru user experience
La Coface, inovarea este legată de realitățile comerciale ale clienților și partenerilor noștri! Fie că este condus de un analist de afaceri, proiectat de dezvoltatorii noștri sau modelat de specialiștii noștri în date, fiecare proiect de site web, fiecare nouă funcționalitate, instrument de luare a deciziilor sau platformă de servicii are un dublu obiectiv: să ofere o soluție cu valoare adăugată clienților noștri și să ofere o experiență îmbogățită și personalizată utilizatorilor. Cu aceleași ingrediente: patrimoniul global de date al Coface și tehnologii de ultimă generație, precum AI generativ, automatizarea, învățarea automată și știința datelor.
Rolul nostru este de a simplifica utilizarea serviciilor noastre pentru clienți și parteneri și de a le permite să interacționeze cu ușurință cu Coface. De exemplu, dezvoltăm chatboȚi generativi inteligenți cu AI și soluții de conectivitate, cum ar fi API-uri, astfel încât toată expertiza noastră să poată fi integrată direct în propriul ecosistem IT.
Emmanuel Delagneau, Solutions Development & Architecture Manager
Inovarea la Coface: de la o simplă provocare la crearea unei soluții pentru clienți
Un mediu colaborativ și spiritul inițiativei: la Coface, inovarea prinde contur în diferite domenii și sub diverse forme. Orice proiect poate fi propus, cu o singură condiție: trebuie să răspundă unei nevoi a clientului. „Și uneori ne surprindem chiar pe noi înșine!”, zâmbește Emmanuel. Așa s-a întâmplat în timpul unei provocări de sobrietate digitală organizată la sediul Google în urmă cu câțiva ani. „La început, nu aveam nicio idee concretă. Dar, în final, am ieșit din această provocare cu soluția Coface Push Notification System (CPNS) pentru API-ul nostru CofaServe destinat clienților!”, povestește Emmanuel.
Acum, soluția CPNS furnizează clienților noștri doar date direct legate de deciziile de creditare curente. Acest lucru are mai multe avantaje: clienții se asigură că sunt la curent în timp real și economisesc timp, resurse și spațiu de stocare, evitând mii de notificări și schimburi de date inutile. „Și, ca bonus, am câștigat medalia de argint!”, zâmbește Emmanuel.
Cum utilizează Coface datele și tehnologia pentru a transforma soluțiile digitale orientate către clienți: vizionați videoclipul pentru a descoperi culisele inovării la Coface alături de Emmanuel Delagneau, Manager Dezvoltare și Arhitectură Soluții.
Vreți să aflați mai multe despre Data & Tech @Coface?
- Vizionați seria de preezentări și faceți cunoștință cu Massimo, IT Domain Manager; Samia, Data Access Manager;Nesrin, Business Information services Director; Martin, Data Scientist & Machine Learning Engineer; și Aroni, economist.
- Check out our job offers to join Aroni, Martin, Nesrin, Samia, Massimo, Emmanuel and our whole community of Data & Tech experts!