Stiri & Publicatii
15/05/2017
Stiri Corporate

COFACE DIGITALIZEAZA EXPERIENTA CLIENTILOR

Una dintre prioritatile pe trei ani ale planului strategic Coface, Fit-to-Win, este de a spori serviciile clientilor. De aceea, este esential focusul pe transformarile digitale pentru a satisface nevoile clientilor. In ultimii ani, Coface si-a pregatit calea pentru inovarea digitala cu o serie de servicii bazate pe web, cum ar fi Dashboard sau CofaServe.

 

 

 

 

  • Dati clic pe videoclip pentru un scurt rezumat al acestei calatorii inovatoare.

 

Clientii Coface vor descoperi acum o versiune complet modernizata a CofaNet Essentials, instrumentul online de gestionare a asigurarilor de credit: un aspect modern, optimizat pentru toate dispozitivele mobile, oferind o experienta imbogatita si personalizata. Noul CofaNet Essentials vine cu o propunere diferita, care va aduce capabilitati sporite de comunicare digitala cu clienții: conectare directa la toate aplicațiile Coface, stiri si documente in format (text, audio, video) si de asemenea formuar de contact.

Contact


Emilia MUSCALU

Head of Marketing & Communications
Calea Floreasca 39, Et. 4 - 014453
Sector 1 - Bucuresti
ROMANIA
T: +40 21 231 60 20
Email: emilia.muscalu@coface.com

Sus
  • Romanian
  • English