Stiri & Publicatii
15/05/2017
Stiri Corporate

COFACE DIGITALIZEAZA EXPERIENTA CLIENTILOR

Una dintre prioritatile pe trei ani ale planului strategic Coface, Fit-to-Win, este de a spori serviciile clientilor. De aceea, este esential focusul pe transformarile digitale pentru a satisface nevoile clientilor. In ultimii ani, Coface si-a pregatit calea pentru inovarea digitala cu o serie de servicii bazate pe web, cum ar fi Dashboard sau CofaServe.

 

 

 

 

  • Dati clic pe videoclip pentru un scurt rezumat al acestei calatorii inovatoare.

 

Clientii Coface vor descoperi acum o versiune complet modernizata a CofaNet Essentials, instrumentul online de gestionare a asigurarilor de credit: un aspect modern, optimizat pentru toate dispozitivele mobile, oferind o experienta imbogatita si personalizata. Noul CofaNet Essentials vine cu o propunere diferita, care va aduce capabilitati sporite de comunicare digitala cu clienții: conectare directa la toate aplicațiile Coface, stiri si documente in format (text, audio, video) si de asemenea formuar de contact.

Contact


Diana OROS

Marketing and Communications Specialist 
Sos. Pipera 42, Et. 6 - 020112
Sector 2 - Bucuresti
ROMANIA
T: +40 37 46 70 886
Email: diana.oros@coface.com

Sus
  • Romanian
  • English