Despre Coface

Pozitii vacante

birouri

Telesales Officer

Principalele responsabilitati:

  • promovarea si vanzarea prin telefon a servicilor companiei: CD Best Rating; ulterior, gama de servicii/produse se va completa prin: rapoarte on-line, bilete la conferintele si seminariile organizate de Coface etc;
  • cresterea vanzarilor pe produsul alocat;
  • contactarea potentialilor clienti;
  • crearea si dezvoltarea portofoliului de clienti si a bazei de date existente;
  • derularea activitatii conform politicii companiei.

Cerinte:

  • excelente abilitati de comunicare si persuasiune;
  • experienta pe un post similar de preferat (vanzare directa, asistenta la vanzare);
  • capacitate de analiza si sinteza;
  • orientare spre client;
  • putere de convingere, tenacitate;
  • capacitate de a se integra rapid in echipa;
  • seriozitate si dorinta de afirmare;
  • persoana dinamica si optimista;
  • student, absolvent studii superioare;
  • limba engleza-nivel avansat;
  • cunostinte solide de PC (Word, Excel, PowerPoint);
  • program full-time.

Daca te-ai decis sa te alaturi echipei noastre, te rugam sa ne trimiteti CV-ul pe adresa de e-mail hr-romania@coface.com

Sales Representative B2B- Timisoara

Responsabilităţi:

  • Promovarea şi vânzarea servicilor companiei;
  • Creșterea și dezvoltarea portofoliului clienților locali de afaceri;
  • Identificarea clienților noi și vânzarea de servicii suplimentare clienților existenți;
  • Crearea și extinderea bazei de clienți curente;
  • Identificarea de noi clienți locali și furnizarea de servicii clienților clienților existenți;
  • Colaborarea cu echipa de vânzări pentru a oferi servicii standard de înaltă calitate clienților locali și pentru a împărtăși noi inițiative și idei;
  • Colaborarea cu departamentele interne, comunicarea și împărtășirea cerințelor clientului pentru a fi implementate în procesul de producție.

Cerinţe:

  • Experiență de vânzări B2B de cel puțin 2 ani; Studii universitare în economie (ASE sau similare);
  • Deschidere pentru a călători mai mare de 70% în zona alocată - 9 țări
  • Limbi străine - limba engleză este obligatorie;
  • Cunoștințe PC - MS Office, navigare, e-mail;
  • Abilități de organizare, planificare, control, negociere;
  • Abilităţi de lucru cu bugete ţintă;
  • Confortabil cu rapoartele, baza de date a clienților, planificarea de activități,
  • gestionarea timpului, stabilirea priorităților
  • Abilități sociale bine dezvoltate, abilități excelente de comunicare;
  • Gândire ambițioasă, persistentă, deschisă, analitică, vocabular de afaceri;
  • Permisul de conducere curat de categoria B.

Daca te-ai decis sa te alaturi echipei noastre, te rugam sa ne trimiteti CV-ul pe adresa de e-mail hr-romania@coface.com.

Telephone Consultant – 6 hours contract

Responsabilitati:

  • Contactarea telefonică a debitorilor și convingerea acestora de a-și achita datoria;
  • Urmărirea recuperării creanțelor pentru portofoliul alocat;
  • Efectuarea activităților de colectare conform procedurilor de colectare;
  • Înregistrarea în baza de date a modificărilor pentru portofoliul alocat;
  • Raportarea și analiza situației cazurilor alocate.

Cerinte:

  • Abilități de comunicare și persuasiune;
  • Studii superioare finalizate sau în curs - preferabil domeniul economic sau juridic;
  • Capacitatea de integrare într-o echipă deja formată și de a colabora permanent cu colegii;
  • Abilități de operare PC;
  • Cunoașterea limbii engleze - nivel mediu.
  • Experienta in call-center prezinta un avantaj

Beneficii:

  • Oportunitatea de a-ti desfasura activitatea intr-o companie multinationala si de a dobandi cunostinte noi;
  • Pachet salarial atractiv (parte fixa + bonus in functie de performanta);
  • Posibilitati de dezvoltare profesionala prin traininguri interne si externe;
  • Program flexibil de 6 ore/zi în schimburi (8:00 - 14:00; 14:00 - 20:00);

Daca te-ai decis sa te alaturi echipei noastre, te rugam sa ne trimiteti CV-ul pe adresa de e-mail hr-romania@coface.com.

Key Account Executive (Hunting)

Obiective:

  • Să conducă și să dezvolte baza de date a clienților locali, să conducă activitățile de vânzări;
  • Să crească numărul conturilor de clienți;

Activităţi principale

 

Vânzări:

  • Identificarea clienților noi;
  • Promovarea, prezentarea și vânzarea asigurărilor de credit Coface;
  • Participarea la prezentări, seminarii și conferințe tematice (atunci când este necesar);

Impact:

  • Activităţi cu impact direct asupra obiectivelor privind veniturile obținute de companie și asupra obiectivelor bugetului de vânzări;
  • Menținerea unei relații strânse cu toți clienții, pentru a promova și a vinde; îmbunătăţirea impresiei lor asupra Coface Romania pentru un potenţial upselling;
  • Folosirea strategiilor creative de vânzări, urmărirea atentă a eficienţei şi integrităţii;
  • Identificarea competitorilor locali în diferite domenii de servicii;

Intern:

  • Lucrează împreună cu echipa de vânzări pentru a oferi un serviciu standard de înaltă calitate clienților locali și pentru a împărtăși noi inițiative și idei;
  • Colaborează cu departamentele interne, comunică și împărtășește cerințele clienților pentru a fi implementate în procesul de producți

Provocări majore:

  • Menținerea activității de vânzări de înaltă calitate;
  • Câștigarea de business-uri noi durabile la nivel local;
  • Îndeplinirea obiectivelor bugetului de vânzări și a veniturilor pe client;

Cerinţe:

  • Diplomă universitară în Economie (A.S.E, sau similar);
  • Limbi străine - fluent Engleza obligatorie;
  • Cunoștințe PC (MS Office, navigare, e-mail);
  • Abilități în organizare, planificare, control, evaluare, negociere;
  • Abilităţi de lucru cu bugete ţintă;

Experienţă:

  • Experiență de vânzări B2B pe o perioadă de un an;
  • Confortabil cu rapoarte, baza de date a clienților, gestionarea eficientă a timpului;
  • Abilități sociale bine dezvoltate, abilități excelente de comunicare;
  • Ambițios, persistent, dorinţa de îmbunătățire continuă, vocabular de business;
  • Permis de conducere curat;

Daca te-ai decis sa te alaturi echipei noastre, te rugam sa ne trimiteti CV-ul pe adresa de e-mail hr-romania@coface.com.

Sales Support Specialist

Oportunitate in cariera pentru Entry Level.

Pune-ti ambitia la treaba si creste-ti veniturile.

 

Cerinte

  • Orientare catre client;
  • Abilitati de comunicare si cunostinte avansate de limba engleza;
  • 3 luni de experienta in telesales/ telemarketing reprezinta un avantaj;
  • Student sau absolvent, de preferat in Economie/ Drept;
  • Persuasivitate si initiativa.

Responsabilitati

  • Stabilirea intalnirilor pentru Key Account Managers;
  • Sprijin acordat in cadrul activitatilor de direct-mailing;
  • Actualizarea statusului clientilor intr-o platforma online;
  • Activitati de back-office;
  • Sprijin telefonic sau pe e-mail, acordat clientilor.

Beneficii

  • Training-uri interne;
  • Posibilitati de promovare;
  • Asigurare medicala;
  • Decontare transport;
  • Tichete de masa.

Daca te-ai decis sa te alaturi echipei noastre, te rugam sa ne trimiteti CV-ul pe adresa de e-mail hr-romania@coface.com.

APLICA ACUM!

Daca v-ati decis sa va alaturati echipei noastre, va rugam sa ne trimiteti CV-ul si o scrisoare de intentie pe adresa de e-mail hr-romania@coface.com, cu precizarea ariei dumneavoastra de interes.
Sus
  • Romanian
  • English