Stiri & Publicatii
21/01/2013
Stiri Corporate

Un nou logo si un nou slogan pentru Coface, ce reflecta reorientarea strategica de succes

Un nou logo si un nou slogan pentru Coface
Incepand cu anul 2011, Coface s-a reorientat asupra liniei sale de afaceri de baza, asigurarea de credit comercial si s-a reorganizat in vederea imbunatatirii mijloacelor prin care isi sustine clientii in mediul economic de astazi. In acest sens, Grupul a adoptat o noua identitate vizuala si un nou slogan:“Coface for safer trade”.Un semn unic al unei marci internationale, noua identitate este introdusa incepand cu data de 21 Ianuarie 2013 in cele 66 de tari ale Grupului Coface.

"Noua identitate vizuala lansata astazi reflecta transformarea semnificativa a Coface din ultimii 2 ani. Noul slogan exprima valoarea noastra adaugata, definitorie in calitate de asigurator de credite, alaturi de o promisiune puternica adresata clientilor nostri: comert mai sigur in intreaga lume", explica Jean-Marc Pillu, Chief Executive Officer al Grupului Coface.  

 

O noua pozitionare a marcii, simbol al unui angajament puternic fata de clienti
Coface

Noua pozitionare a marcii Coface este bazata pe punctele forte ale unui asigurator de credite comerciale: expertiza sa in evaluarea si prevenirea riscurilor, precum si solutiile furnizate companiilor pentru a le proteja impotriva riscurilor de neplata ale propriilor clienti,  permitandu-le astfel sa se dezvolte in siguranta. 

Aceasta este ideea pe care o reflecta noul slogan al Grupului: ‘Coface, for safer trade’, simbolul angajamentului puternic al Coface fata de clientii sai.  

 

O noua imagine pentru o noua ambitie
Coface monogram

Conceputa de catre agentia franceza W & Cie, noua identitate vizuala a Coface este mai usoara si mai puternica. Fiecare componenta a identitatii (logotip, printuri, gama de culori, layout-uri) a fost proiectata sa reflecte si sa sustina noua directie strategica a Grupului.

Jocul grafic al literelor "C" si "O" din logo, care se intalnesc precum doua brate, exprima relatia de incredere pe care Coface o mentine cu clientii sai. 

Culorile diferite ale celor doua litere sugereaza complementaritate: clientii Coface au clienti la randul lor.

In sfarsit, legatura dintre C si O aduce in minte semnul infinitului, ce ancoreaza marca in principala linie de afaceri, facand referire la universul de date si posibilitatile fara sfarsit.

In acelasi fel, universul iconografic, reprezentand oamenii de afaceri pe care Coface ii sustine, pozitioneaza clientul in centrul preocuparilor Coface. 

Logotipul si grafica sunt organizate in jurul unui albastru si verde stralucitor. Albastrul face parte din patrimoniul Coface, asigurand continuitatea cu logotipul precedent.

In ceea ce priveste noul verde, acesta afirma unicitatea si modernizarea Grupului. 

  

Descărcaţi acest comunicat de presă : Un nou logo si un nou slogan pentru Coface, ce reflecta reorientarea s... (305,74 kB)

Contact


Diana OROS

Marketing and Communications Specialist 
Sos. Pipera 42, Et. 6 - 020112
Sector 2 - Bucuresti
ROMANIA
T: +40 37 46 70 886
Email: diana.oros@coface.com
 

Sus
  • Romanian
  • English