Stiri & Publicatii
16/10/2013
PUBLICATII ECONOMICE

Ar trebui sa mizam totul pe consumatorul asiatic?

Consumatorul asiatic
PANORAMA RISCURILOR DE TARA - OCTOMBRIE 2013

Acest studiu contine o analiza dedicata consumatorului din Asia. Criza economica globala din perioada 2008 - 2009, urmata de criza datoriilor suverane din zona Euro in anul 2011, au determinat rezistenta consumului populatie asiatice pentru dezvoltarea economiilor din regiune.

Unele dintre sectoarele lor de activitate au fost mai putin afectate. Multi dintre analisti si-au pus sperantele in aceasta tendinta pozitiva a gradului de consum din Asia, pana in punctul in care acestia ar putea omite aspectele unice ale comportamentului consumatorului in tarile din regiune si riscurile asociate gradului de indatorare a populatiei.

 

In acest studiu, am plecat de la urmatoarele idei:

  • Cat de mare este cresterea consumului populatiei in aceasta regiune?
  • Populatia asiatica s-a indatorat oare prea mult?
  • Prin ce se caracterizeaza comportamentul consumatorului din Asia?
  • Care sunt sectoarele care beneficiaza cel mai mult din aceasta crestere a gradului de consum?

 

MODIFICARI IN EVALUAREA RISCURILOR DE TARA

In acest studiu am inclus si cele mai recente ajustari ale riscului de tara (care masoara riscul de neplata al companiilor intr-o anumita tara), alaturi de o actualizare a evaluarii tarilor care sunt acum in centrul atentiei, ca de exemplu India, Brazilia, Kenya sau Germania.

Descărcaţi această publicaţie : Ar trebui sa mizam totul pe consumatorul asiatic? (600,30 kB)

Contact


Diana OROS

Marketing and Communications Specialist 
Sos. Pipera 42, Et. 6 - 020112
Sector 2 - Bucuresti
ROMANIA
T: +40 37 46 70 886
Email: diana.oros@coface.com
 

Sus
  • Romanian
  • English