Despre Coface

Valorile Noastre

CELE 5 VALORI STAU LA BAZA FIECAREI DECIZII PE CARE O LUAM

Valorile noastre

Excelenta

Tintim excelenta in activitatea desfasurata, iar optimizarea continua a calitatii reprezinta o preocupare constanta a echipei noastre.
Atingerea excelentei se regaseste in modul nostru de a gandi, de a actiona si de a dezvolta parteneriate de succes pe termen lung.

 

Comportamente:

  • Fii mereu cel mai bun!
  • Depaseste intotdeauna asteptarile celor din jur!
  • Depaseste-ti limitele!
  • Ofera servicii excelente celor din jur: colegi, clienti, furnizori!
  • Fii pozitiv, indiferent de situatie!

Integritatea

Integritatea pentru noi inseamna sa actionam dupa principii etice si morale, atat in munca depusa, cat si in viata noastra de zi cu zi.
Relatiile dintre noi se bazeaza pe corectitudine, sinceritate si incredere.
Prin adoptarea unui comportament corect, integru si loial fata de toti clientii nostri si fata de colegi, reusim sa stabilim parteneriate indelungate si de succes pentru ambele parti.

 

Comportamente:

  • Adopta un comportament etic si moral si respecta-ti angajamentele fata de colegi, clienti si angajator!
  • Nu accepta compromisuri care iti pun in pericol propria integritate!
  • Nu divulga informatii confidentiale (informatii interne cu privire la clientii companiei, date privind contractul individual de munca etc.) si nu le transmite mai departe!
  • Evita sa faci presupuneri legate de aplicarea regulilor sau a procedurilor interne! Intreaba si documenteaza-te inainte!

Satisfactia clientului

Satisfactia si depasirea asteptarilor clientilor reprezinta filozofia fiecarui angajat Coface, aceasta constituind nucleul in jurul caruia ne desfasuram intreaga activitate.
Ne precupam permanent de perfectionarea profesionala si mentinerea celui mai inalt nivel de satisfactie al clientilor nostri.
Fiecare client satisfacut va impartasi satisfactia sa cu aproximativ 5 sau 6 alte persoane, in timp ce un client nesatisfacut va impartasi experienta sa negativa cu alte 10 persoane!

 

Comportamente:

  • Uimeste-ti clientul prin: promptitudine, servicii excelente, flexibilitate, ascultare activa!
  • Ofera mai mult decat primesti!
  • Anticipeaza-i dorintele!
  • Promite-i mai putin si ofera-i mai mult - surprinde-l!
  • Fii loial fata de clientii, colegii si furnizorii tai!

Leadership

Fiecare membru al echipei Coface este un lider in tot ceea ce face: are initiativa, o puternica dorinta de crestere si dezvoltare, isi asuma responsabilitatea pentru actiunile sale si tinteste mereu excelenta in activitatea profesionala.

 

Comportamente:

  • Fii lider in activitatea pe care o desfasori si in relatia cu colegii si clientii companiei!
  • Gandeste si actioneaza zi de zi ca un lider, actioneaza ca si cum ai fi managerul propriului departament prin: cresterea business-ului, reducerea costurilor, inovatie continua si depasirea asteptarilor clientilor!
  • Inspira-i pe ceilalti prin tot ceea ce faci!
  • Fii empatic si capabil de a accepta si intelege si alte puncte de vedere!
  • Asuma-ti mereu responsabilitatea, fiind constient ca in mainile tale sta posibilitatea de a schimba in bine viata celor din jurul tau!

Implicarea sociala

Pentru noi, responsabilitatea sociala este la fel importanta precum succesul in afaceri. Acesta face parte din cultura organizationala a companiei, precum si din planul nostru de afaceri.
Ne-am asumat rolul ca impreuna cu partenerii nostri, sa ne unim fortele intr-un scop comun de implicare constanta in sustinerea proiectelor de natura sociala, educationala si de mediu.

 

Comportamente:

  • Implica-te in proiectele initiate de Coface in functie de posibilitatile tale!
  • Cauta proiecte de intr-ajutorare si implica-te activ pana la finalizarea lor!
  • Ofera-ti ajutorul neconditionat; sunt oameni care au nevoie de ajutorul tau si cel mai mic gest al fiecaruia dintre noi conteaza!
  • Promoveaza voluntariatul si beneficiile acestuia prietenilor si familiei tale: Pay It Forward!
  • Comporta-te responsabil cu cei din jurul tau!
Sus
  • Romanian
  • English